Gratis verzending
Abonnementen & losse edities - gratis verzending In Nederland & België
De beste aanbiedingen
Altijd de beste aanbiedingen Tot 20% korting op nieuwe abonnementen
Officiële Denksport webshop
Officiële Denksport webshop Het volledige assortiment

Waar kunnen wij je mee helpen?

Veelgestelde vragen

Bekijk de veelgestelde vragen om direct een antwoord op jouw vraag te krijgen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Alle orders die op werkdagen vóór 17:00 uur worden besteld, worden direct in behandeling genomen en verwerkt. De boekjes worden bij PostNL aangeboden voor verzending in Nederland en Belgie. Dat betekent voor losse boekjes dat deze maximaal tot 10 dagen onderweg kunnen zijn. In drukke perioden kan de bezorging langer duren. Wij hebben hier helaas geen invloed op.

Voor alle bestelde abonnementen wordt de eerstvolgende editie verzonden. Deze datum staat vermeld in de welkom mail en bij het gekozen product op de webstie.

95% van onze verzendingen past door de brievenbus. Betreft het toch een belstuk en ben je niet thuis, dan wordt het bij de buren afgeleverd.


Wat zijn de verzendkosten bij een bestelling?

Het verzenden van losse edities binnen Nederland en België, ongeacht het aantal, is gratis. De levertijd bedraagt 7 - 10 leverdagen. Voor abonnementen geldt dat deze gratis verzonden worden. Voor alle bestelde abonnementen wordt de eerst volgende editie verzonden.

Voor een boek brengen we €2,95 in rekening, de levertijd is dan  1 - 2 werkdagen.

Voor bestemmingen buiten Nederland en België rekenen wij voor losse edities € 1,95 en bij abonnementen wordt € 1,70 per editie in rekening gebracht.

Bestellingen geplaatst op feestdagen worden op de eerst volgende werkdag in behandeling genomen.


Hoe vraag ik een nieuw abonnement aan?

Je kunt je abonnement hier afsluiten op de website, via een antwoordcoupon in één van de puzzelboeken of via onze klantenservice.


Wat is het verschil tussen 'doorlopend' en 'aflopend' abonnement?

Abonnementen kunnen op elk gewenst moment ingaan. Na de eerste periode wordt een “doorlopend” abonnement automatisch verlengd, tenzij een maand voor de vervaldatum is opgezegd via onze klantenservice. Je kunt na de eerste periode je abonnement ook maandelijks opzeggen.  Een “aflopend” abonnement stopt automatisch na de eerste periode. Deze hoef je dus niet zelf op te zeggen. Een periode is het volledige aantal edities dat vermeld staat bij het abonnement.







Statutaire vestigingsadres en bezoekadres:
Keesing Nederland B.V.
Naritaweg 235
1043 CB Amsterdam

Postadres:
Keesing Nederland B.V.
Postbus 2014
1000 CA  Amsterdam

KVK nummer:
33179629

BTW nummer:
NL007311126B01

 


Bezoekadres Keesing Belgium N.V.
Keesing Belgium N.V.
Berchemstadionstraat 76
2600 Berchem


Telefoonnummer:
Neem contact op via
085 - 
8883276 (NL)
03 360 69 90 (BE)
(ma-vr 09.00-14.00 uur)

 

Veelgestelde vragen

Bekijk de veelgestelde vragen om direct een antwoord op jouw vraag te krijgen.

Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun je alsnog contact opnemen met onze klantenservice.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Alle orders die op werkdagen vóór 17:00 uur worden besteld, worden direct in behandeling genomen en verwerkt. De boekjes worden bij PostNL aangeboden voor verzending in Nederland en Belgie. Dat betekent voor losse boekjes dat deze maximaal tot 10 dagen onderweg kunnen zijn. In drukke perioden kan de bezorging langer duren. Wij hebben hier helaas geen invloed op.

Voor alle bestelde abonnementen wordt de eerst volgende editie verzonden. Deze datum staat vermeld in de welkom mail en bij het gekozen product op de webstie.

95% van onze verzendingen past door de brievenbus. Betreft het toch een belstuk en ben je niet thuis, dan wordt het bij de buren afgeleverd.


Wat zijn de verzendkosten bij een bestelling?

Het verzenden van losse edities binnen Nederland en België, ongeacht het aantal, is gratis. De levertijd bedraagt 7 - 10 leverdagen. Voor abonnementen geldt dat deze gratis verzonden worden. Voor alle bestelde abonnementen wordt de eerst volgende editie verzonden.

Voor een boek brengen we €2,95 in rekening, de levertijd is dan wel 1 - 2 werkdagen.

Voor bestemmingen buiten Nederland en België rekenen wij voor losse edities € 1,95 en bij abonnementen wordt € 1,70 per editie in rekening gebracht.

Bestellingen geplaatst op feestdagen worden op de eerst volgende werkdag in behandeling genomen.


Hoe vraag ik een nieuw abonnement aan?

Je kunt je abonnement hier afsluiten op de website, via een antwoordcoupon in één van de puzzelboeken of via onze klantenservice.


Wat is het verschil tussen 'doorlopend' en 'aflopend' abonnement?

Abonnementen kunnen op elk gewenst moment ingaan. Na de eerste periode wordt een “doorlopend” abonnement automatisch verlengd, tenzij een maand voor de vervaldatum is opgezegd via onze klantenservice. Je kunt na de eerste periode je abonnement ook maandelijks opzeggen.  Een “aflopend” abonnement stopt automatisch na de eerste periode. Deze hoef je dus niet zelf op te zeggen. Een periode is het volledige aantal edities dat vermeld staat bij het abonnement.



Contact

Neem contact op via:

085 -  8883276 (NL)
03 360 69 90 (BE)

(ma-vr 09.00-14.00 uur)

[email protected]

[email protected] 


Keesing Nederland B.V.
Postbus 2014
1000 CA  Amsterdam

 

Keesing Belgium N.V.
Bisschoppenhoflaan 383
2100  Deurne


Puzzeluitleg

Waar kan ik het beste beginnen met sudoku of hoe werkt een japanse puzzel?

Vind hier de puzzeluitleg van onze puzzels >


Zakelijk

Ben je op zoek naar meer informatie wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Bijvoorbeeld met een puzzelboek of mooie abonnementenactie voor alle personeelsleden?

Bekijk hier meer informatie >