Mijn winkelwagen Mijn winkelwagen
Toon winkelwagen

Help

In de loop der jaren ontvingen wij van vele vragen over uiteenlopende onderwerpen. Sommige van deze vragen worden ons geregeld gesteld. Deze vragen hebben wij, met antwoorden, op een rijtje gezet. Wellicht staat jouw vraag niet bij een van onderstaande catagorieën. In dat geval kun je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice.


Algemene vragen

Ik heb een fout ontdekt in één van de uitgaven. Waar kan ik dit doorgeven?

Via het contactformulier kun je je opmerkingen direct doorgeven aan onze redactie. Indien mogelijk, proberen we het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen.
 

Hoe doe ik mee aan de BonusPrijsPuzzel?

Meedoen kan door de oplossing van de Prijspuzzel door te bellen naar de win-lijn: 0909-3365775 voor Nederland (€ 0,60 per gesprek*) of 0905-42038 voor België (€ 0,50 per gesprek*). Voor België dient bovendien een schiftingsvraag (aangegeven in de Prijspuzzel pagina) te worden beantwoord. Belangrijk is dat naast het antwoord de belcode bij de hand gehouden wordt. Je kunt het antwoord ook via ons invulformulier op de website doorgeven.
* Plus eventuele extra kosten berekend door uw telecomprovider voor het gebruik van een mobiele telefoon


Ik heb een BonusPrijsPuzzel opgelost, maar ik weet niet wanneer deze uiterlijk bij jullie binnen moet zijn?

Je kunt de oplossing van elke Prijspuzzel insturen wanneer je maar wilt. Je doet namelijk mee met de trekking van de maand waarin de oplossing bij ons binnenkomt.

 
Ik doe altijd mee met de BonusPrijsPuzzel, maar ik win nooit wat. Hoe kan dat?

Maandelijks komen er bij ons een heleboel inzendingen op de Prijspuzzel binnen. Per maand worden er 34 prijswinnaars getrokken die een geldprijs winnen. Hierbij geldt: de aanhouder wint. Het maakt geen verschil of je abonnee bent of niet. Iedere maand worden onder de juiste inzendingen de prijswinnaars getrokken. Deze mensen worden schriftelijk of telefonisch benaderd over hun gewonnen prijs. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

 
Ik heb geen adres hoeven achterlaten bij de win-lijn. Hoe kunnen jullie mij nu benaderen wanneer ik heb gewonnen?

Bij het inbellen van het antwoord wordt jouw telefoonnummer opgeslagen. Wij verrijken de telefoonnummers van de winnaars automatisch met gegevens uit de telefoongids. Je ontvangt dan per post bericht van de gewonnen prijs. Mocht je een geheim nummer hebben, dan bellen wij je terug om uw adresgegevens op te vragen.


Wie is Linda Wouters?

Per juli 2013 zal de naam Linda Wouters verschijnen in de Denksportuitgaven. Zij ondertekent de voorwoorden. Linda is een pseudoniem voor het gehele team dat aan de ontwikkeling van de Denksport uitgaves werkt. Er is namelijk altijd een aantal redacteuren, vormgevers en medewerkers van ondersteunende afdelingen betrokken bij het ontwikkelen van de beste Denksport uitgaven.

 

Abonnementen

Ik heb net een acceptgirokaart ontvangen voor de betaling van mijn Denksportabonnement maar ik heb het welkomstgeschenk nog niet ontvangen. Klopt dat?

Dat klopt, je ontvangt jouw geschenk na betaling van het abonnement.



Krijg ik altijd 25% korting als ik een nieuw abonnement afsluit?

Nieuwe abonnees ontvangen 25% korting. Dit geldt uitsluitend voor nieuwe abonnees die het afgelopen halfjaar geen abonnement hebben gehad op de betreffende uitgave. Als uit onze gegevens blijkt dat jij tot deze groep behoort, dan brengen wij de 25% korting automatisch in rekening bij jouw bestelling.
 

Mijn puzzelboekje van deze maand heb ik nog steeds niet ontvangen. Hoe kan dat?

Er kan natuurlijk altijd iets misgaan met een zending. Als je 3 dagen na de gebruikelijke datum jouw puzzelblad nog niet hebt ontvangen, dan kun je contact opnemen met de klantenservice. Jouw boekje wordt dan zo spoedig mogelijk toegezonden.



Ik wil mijn abonnement wijzigen naar een ander puzzelblad, kan dit?

Ja, dit is mogelijk. Je kunt naar ieder willekeurig abonnement overstappen. Let op: het oude abonnement kan per direct worden gestopt, maar het nieuwe abonnement gaat dan wel in voor 12 maanden! Het eventuele tegoed op het gestopte abonnement wordt verrekend met de eerste termijn van het nieuwe abonnement.
 


Ik wil iemand een abonnement cadeau doen. Kan dat?

Ja, je kunt iemand verrassen met een abonnement. Hiervoor kun je kiezen om het te bestellen abonnement te verzenden naar een ander adres. Wij zorgen er dan voor dat de puzzelbladen naar een ander adres gestuurd worden.


Ik woon niet in Nederland. Kan ik dan toch een abonnement nemen?

Ja, ook in het buitenland kun je jouw favoriete Denksportuitgave ontvangen. Dit is natuurlijk wel iets duurder in verband met de verzendkosten. Voor de exacte kosten kun je contact opnemen met de klantenservice.


Vragen over onze digitale producten


Hoe werken de online puzzels?

Op de online puzzelen pagina vind je een scherm met diverse puzzels. Klik op de puzzel die u wilt maken. Verdere uitgebreide uitleg over het spelen van de puzzels vind je onder de knop 'help' bij de puzzels.

 
De online spelletjes functioneren bij mij niet.

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  1. De firewall die je computer beschermt staat zo streng ingesteld dat hij het openen van de puzzels niet toelaat. Stel de firewall op een iets lagere bescherming in en probeer het nogmaals.
  2. Jouw internetverbinding is traag of hapert; wacht iets langer, of probeer het opnieuw.

Waarom kan ik sommige puzzels alleen in de puzzelbladen en niet online spelen?

Wij hebben geprobeerd om een zo gevarieerd mogelijk aanbod van puzzels op de website aan te bieden en te zorgen dat van alle puzzels een exemplaar beschikbaar is. Sommige puzzels zouden online te veel op andere lijken om echt een toevoeging te zijn, andere zijn technisch niet realiseerbaar. Dit betekent uiteraard niet dat het onmogelijk is dat wij ons online puzzelaanbod in de toekomst toch uitbreiden.

 
Hoe maak ik een lange 'ij' in de digitale puzzels van Denksport?

Bij online puzzels wordt geen onderscheid gemaakt tussen de 'ij' en de 'y'. Indien u de 'ij' wilt invoeren, voert u eerst de 'i' en dan de 'j' in.